Rust Devblog 157 Geliştirici Notları

Rust Devblog 157 Geliştirici Notları Hakkında Detaylı Bilgi Haberimizde!

Namlu Ağız Baskısı Düşürülmesi, El Yapımı Tabanca Güçlendirilmesi, Yapay Zeka İyileştirmeleri ve Daha Fazlası…

Güncelleme Videosu[Shadowfrax]

Namlu Ağız Baskısı Düşürülmesi[Maurino Berry]

Sanırım Namlu Ağız Baskısı diğer eklentilere göre biraz güçlü oldu.Kontrollü bir ortamda test etmek için biraz zaman harcadım ve onunla geri tepmeyi kontrol etmek zorunda kalmadığınız sürece TTK’si neredeyse aynıydı ve olmaması gerekiyordu. Bu istemeden yaptık. Gerçekten sadece iyiye yakın olmalıydı ve etkinliği mesafeyle çabucak düştü. Bu amaçla, orijinal spesifikasyonlarına uygun hale getirmek için aşağıdaki değişiklikleri yaptık.

  • Mermi hızı% 20 azaldı
  • Mermi mesafesi% 25 azaldı
  • Iskalama oranı büyük ölçüde arttırıldı.

Bunun anlamı, mermilerin hedeflerine ulaşması daha uzun sürüyor, mermi daha erken düşüyor ve hedefi ıskalama oranınız arttığından dolayı  daha çok hatalı. Umarım yakın mesafelerde kullanmak avantajlı, ancak uzak mesafelerde korkunç bir durum haline getirecektir.

El Yapımı Tabanca Güçlendirilmesi[Maurino Berry]

El yapımı tabancanın ıskalama oranını önemli ölçüde düşürdüm. Artık daha aktif olarak kullanılabilecek.

Hayvanlar Genel İyileştirmeler[Maurino Berry]

Hayvanlar üzerindeki çalışmalarım genel olarak devam etti. Hala mükemmel değil ancak daha iyi durumdalar yapay zekalarında ve görüşlerinde bir takım yenilikler oldu. Bunlardan birisi daha az sıklıkla yukarı aşağı yuvarlanıp tırmanacaklar. Diğer gelişme ise hayvanların tam arkalarında bir kör nokta var ve hayvanlara gizlice yaklaşabileceksiniz. Kurtlar ve ayılar daha az sıklıkla kaçıyor ve çoğu hayvanın sağlığı artıyor. Sıkıştıklarını anladıklarında kaçmaya başlıyorlar. Bu konuda daha çok işimiz var ve çalışmayı sürdüreceğiz.

Rust Devblog 157 Geliştirici Notları

Rust Hayvanların Kör Noktası ve Yapay Zeka

Navmesh Üretimi İyileştirmeleri[Maurino Berry]

Navmesh ayarlarıyla uğraşıyordum ve şu an için çözünürlüğünü düşürdüm, ki bu da hayvanların davranışlarını etkilemiyor gibi görünse de, yükleme sürelerini eskiden dörtte birine indirdi. Buna ek olarak, işlemci ve bellek kullanımı da düşmüş gibi görünüyor. Bu ayarların ilerlemesine devam edip mükemmel denge bulmaya çalışacağım.

Dükkan İsimleri[Maurino Berry]

Bu hafta, mağazalarınızı adlandırmanıza izin veren bir özellik ekledim! İnsanlar harita üzerindeki simgenin üzerine geldiğinde ismi görürler. Şu anda 32 karakterle sınırlı, ancak esnafın kendilerini haritadaki diğer küçük yeşil noktalardan ayırmasına yardımcı olmalı.

Rust Devblog 157 Geliştirici Notları

Dükkan İsimleri

Daha Fazla Havuz[Maurino Berry]

Hala eksik olan bir grup oldukça ortak varlığa havuz desteği ekledim. Bu, nesneleri haritaya girip çıkarken yükü azaltır ve böylece işlemdeki fps düşüşlerini ortadan kaldırır. Etkilenen varlıklar aşağıdaki gibidir:

  • Hayvanlar
  • Soyunma Dolabı
  • Spot Işıkları
  • Su Tutucular
  • Geri Dönüşüm Makinesi
  • Tamir Tezgahı
  • Taretler
  • Keseler
  • Tuzaklar

Daha Sağlam Hile Önleme[André Straubmeier]

Anti hile sisteminin parametreleri ile hafta boyunca test yaptık ve algılama daha katı olacak şekilde konfigüre edildiğinde yanlış pozitifliğe neden olan kısımlarını geliştirdik. Bu hafta sunucu kısmında daha güvenli olmasını sağlamak için değişikliklerimizi sürdürüyoruz şuan üzerinde çalıştığımız hile önleme sistemini tam olarak oyuna eklemedik. Önümüzdeki günlerde tamamen oyuna ekleneceğini söyleyebiliriz.

Geliştirilmiş Hile Raporlaması[André Straubmeier]

Topluluk hile raporlamayla ilgili en önemli sorunlardan biri, adlarını karıştıran ya da sunucu üzerindeki diğer oyuncuların adına değiştiren hilelerdi. Bu, insanlara bir bilgisayar korsanı olarak bildirmek istedikleri kişiyi bulmalarını zorlaştırdı. Oyuncu isimlerinde büyük bir unicode karakter kümesine izin verdiğimiz göz önüne alındığında, diğer insanların adlarının tam çoğaltmalarını kesinlikle reddetmek, çekirdeğin sorununu ele almaz. Sonunda yaptığım şey, ölüm ekranını, sunucudaki önbellekte saklanan ad yerine diğerinin şu anda Steam’de olan adı göstermek için değiştirmekti. Buna ek olarak sizi öldürmek için son kişinin listenin en üstünde görüneceği şekilde F7 oyuncu seçimini değiştirdim. Bu, topluluk saldırı raporlarını daha kolay göndermenizi, bize daha güvenilir ve daha kolay işlem yapmamıza yardımcı olmalı.

Roket Fabrika Binası[Damian Lazarski]

Bu hafta roket fabrika binasında çalışmaya döndüm. Zemin düzenini tamamlamaya ve binanın içinde atlamalı bir bulmaca yaratmaya odaklandım. Bulmaca, yüksek kaliteli bazı yağmalamayı planladığımız alanın daha üst düzeylerine erişebilmek için vinçlerin ve kırık kirişlerin yanında zorlu bazı atlamalar gerektiriyor. Buna ek olarak, iç mekan geometrisini ve dokuları bitirmenin yanı sıra genel cila da üzerinde çalışıyorum.

Rust Devblog 157 Geliştirici Notları

Rust Roket Fabrikası

Hareket Görüntü Modeli Test[Alex Webster]

Bir süre için, ilk kişide biraz daha fazla tepki veren animasyonla hareketi nasıl bir hale getireceğini denemek istedim. Bu, koşu, yön değiştirme beklentisi, örtüşme ve sıçramalar üzerine yerleşme vb. İçin ayrı bir animasyona sahip olmak demektir. Bu, bitip bitip çıkmayacağına bakmak ilginç bir test olmuştur. En azından, hareket ederken pozu değiştirmek, hareketin daha aciliyet hissetmesini sağlamak gibi görünüyor. IMO.

Oyuncu Animasyonları[Minh Le]

Oyuncu animasyonlarından bazılarını gözden geçirdim ve yanal tırmanış animasyonlarının eksik olduğunu farkettim. Oyuncunun sola / sağa tırmanışında iki tırmanış animasyonu ekledim, bu yüzden tırmanma halatı duvarları daha doğal görünmelidir. Ayrıca yürüyüş / çalışma animasyonları ile hafif  hataları düzelttim.

Müzik[Alex Rehberg]

Müziklere bu hafta odaklandım. Yeni sistem önceki müzik sisteminin her şeyini yapabilecek durumda ve daha önce sahip olduğumuz katı bölümleri ele geçirdiğimiz zaman çizelgesine dayalı yaklaşımdan bazı avantajlar ve esneklik kazandık.

Yeni editör kullanıcı arayüzü bitti ve şimdi çalışmak çok daha güzel. Çoklu seçim ve yoğunluk kısıtlamasını / fade ayarlarını klipten bu haftaya kliplere kopyalama özelliği ekledim, bu da eski kullanıcı arayüzü üzerinde büyük bir ilerleme oldu. Sizin için süper heyecan verici değil, iş akışım çok yardımcı oluyor.

Müzikler

Vakfın güzel ve katı olduğuna göre, bu hafta birkaç yeni özellik üzerine çalışmaya başladım. Öncelikle zaman çizelgesine yoğunluk düşürdüğünde bana kesin kontrol sağlayacak özel klipler koyma özelliğini ekliyorum. Şu anda müzik yoğunluğu yükseldiğinde yavaşlar ve ardından yavaş yavaş düşmeye başlar ve istediğimiz kadar çabuk ve duyarlı olmaz. Bu kontrol klipslerinin eklenmesi, müzikal anlamda anlamlı olan noktalarda yoğunluğu daha da düşürebilmemizi sağlayacaktır (örneğin ana davul vuruşunun altında, davulun kuyruğu, sadece yeni başlayan düşük yoğunluklu bir melodinin üzerinden çalıyor).

İkincisi, klibi temel alarak bir klibin noktalarını solmaya belirtme yeteneğidir. Şu anda klipler oynamakta olduğu gibi soluyor ve kayboluyor; bu da daha yoğun bir parça getirmek veya bir melodiyi bırakmak için 8 bar beklemek zorunda kalmamıza neden oluyor. Ayrıca belirli kliplerin solup gitmesini önleyebiliriz ve tek tek klipler için solmaya ve solmaya sürelerini belirtebilirsiniz. Bu işe yarıyor, ancak başlangıç vuruşu daha önce oynadıktan sonra uzun bir davul kuyruğu çınladığında ya da tekrar eden bir melodinin müzikal bir cümle ile yarıya düştüğü durumlarda davulun kaybolması gerçekten zor görünüyor. Solma noktalarını belirtme yeteneğiyle, her davulun bir davul klibine çarpması öncesinde bir solmaya yol açabilir ve her zaman davulun bir vuruşta girmesini sağlayabilir veya önemli başlangıcında puanların solmasını sağlayabilirim Bir melodi cümleciklerini biliyoruz ki bir melodinin bölümleri her zaman tam olarak oynayacak.

Bu ikisi sıralandıktan sonra yoğunluk belirli bir seviyenin üstünde iken döngü x çubukları gibi şeyler yapmamıza izin vermek için özel kontrol klipleri için birkaç daha fazla fikir deneyeceğim veya yoğunluk belirli bir noktanın altında değilse bir sonraki x çubuklarını atlayacağım Ve rastgele bir avuç oynatma pozisyonundan birine atlamak. Düzenli klibi oynatmayı biraz daha randomize etme yeteneğini eklemek istiyorum.

Ayrıca, birden fazla parametreyle müzik değişiklikleri yapabilmem için yoğunluğun çalışma şeklini değiştirebilirim (ölürken üzüntüyü açın, bir kurt sizi kovaladığında kurtluğu açın). Hala her şarkının içinde üzgün / mutlu türde ruh hali değişiklikleri mi yapmak isteyip istemediğime karar vermeye çalışıyorum ya da şarkıları değiştirerek halledebilirim, bu yüzden bu kısmı henüz uygulayacağıma emin değilim.

Karışık Sesler[Alex Rehberg]

Bu hafta da seslere birkaç küçük değişiklik yaptım. Bu çoğunlukla geçen hafta en çok yüksek sesle çalınan ses seviyelerini düşürdükten sonra biraz yüksek sesle hisseden birkaç ses seviyesini aşağıya çekiyordu.

Oynadi.com Olarak İyi Oyunlar Dileriz Sizleri Discord Adresimize Bekliyoruz. Discord Adresimize En Çok Arkadaşını Davet Eden Kişilere Yeni Oyunlar Hediye Etmeyi Düşünüyoruz. Sağlıcakla Kalın Bizleri Takip Etmeyi Unutmayın.

Discord:

dc.oynadi.com

www.dc.oynadi.com

Facebook

Facebook Rust Grubu