Rust 128 Türkçe; Playrust sitesinde ingilizce paylaşılan 128. versiyonla alakalı yenilikleri size Türkçe olarak sunduğumuz bölümümüzdür.

Bu kısımda Getirilecek Yenilikler ve Müzikleri Kapsayan Açıklamalar Yapımcıların Sözleriyle Sizler İçin Çevrildi!

Rust 128 Türkçe – Yenilikler ve Müzik

Yeni Hazmat (Radyasyon) Kostümü – Taylor Reynolds

Paul’un çizdiği Bilim Adamı Hazmat Kostümü üzerinde çalışmalarıma başladım. Diğer tüm kıyafetler gibi işliyor. Elinize geçerse giyebilirsiniz. Biraz komplike bir elbise fakat şu an diğer kıyafetlerden hiç bir farkı yok. Ama üzerinde çalışması aşırı eğlenceli ve detaylara geçmek için sabırsızlanıyorum.
Rust Türkçe Devblog 128 hazmat

Deniz Feneri – Damian Lazarski

Bu hafta deniz fenerini tamamen bitirdim. Artık çarpmaları düzgün, görüntü kalitesi ayarlanabilir, toplanabilir eşyaları ve çalışır kapıları var. Ne yazık ki yapılan değişikliklerden dolayı yeni wipe gelene kadar oyuna ekleyemeyeceğiz.
Bu kısmı bitirdiğim için oyunda bulunan ve kaplaması eksik şeylere eğileceğim. Şu an bu işleri daha hızlı yapabileceğimiz şeyler üzerine çalışıyorum.

Mağara Atmosferi – Alex Rehberg

Mağara’nın daha derinlerine indim bu hafta.(kehkehkeh) Bazı örneklerimi soundcloudda bulabilirsiniz.
Parçalı şekilde hazırladım sesleri. Böylece sesler üst üste bindirilebilir. Örneğin kayan toprak sesiyle çıkan tozun efektleri aynı anda oynatılabilir. Veya damlayan su sesleri eklenebilir. Metalik sesler de insan yapımı tünellere uygulanabilir.

Müzik – Alex Rehberg

Bu hafta müzikle de uğraştım. Daha önce yaptığım şeylerin üstüne daha da derinlik ekledim. Müzikler arası geçişi yumuşatarak daha müzikal şekle getirdim.

Rust 128 Türkçe Değişiklik Listesi

  • Yeni Çimen Ezilme Opsiyonu (Deneysel, Standart olarak Kapalı).
  • Diriltme bakış açısı daha affedici hale getirildi (Odak daha kolay).
  • İnşa bloke uyarısı sadece inşa modunda veya çekiç tutarken beliriyor.
  • İnşa izni oyuncunun yerinin yanı sıra artık inşa yerini de hesaba katıyor.
  • Yamaçlardaki uyku tulumlarından kaynaklanan pozisyon problemleri düzeltildi.
  • İnşa izninin rasgele saçmalaması düzeltildi.
  • Yüzey kazma işlemi az da olsa optimize edildi
  • Pencerenin boyutlarını değiştirirken yaşanan yüzey boyut uyumsuzluğu düzeltildi.
  • Server değiştirirken yaşanan çakılma düzeltildi.
  • Directx9 beyaz oyuncu öngösterimi düzeltildi.
  • Deresiz haritalarda su sistem performansı arttırıldı.
  • Dokunma gölgeleri getirildi, ambient occlusion açıkken çalışıyor.
  • Yüzey kalitesi gölgelendirme detayını etkilemiyor. Gölgelendirme Seviyesi etkiliyor.

 

Rust 128 Türkçe – Mağaralar ve Radyasyon (Yazının İlk Kısmı)

Rust 128 Türkçe – Kasma Sorunu (Yazının İkinci Kısmı)

Rust 128 Türkçe – İnşa ve Görüntü (Önceki Kısım)