Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama ve Optimizasyon

Bugün yeni güzel bir güncelleme içerisindeyiz -Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama ve Optimizasyon ve Daha Fazlası

Ancak bu güncelleme bir wipe işlemi gerçekleşmeyecek, ancak bu işlemi , haftalık ve iki haftada bir wipe atılan sunucular güncelleme geldiğinde wipe atılacaktır.

Her zaman olduğu gibi, güncellemenin ne zaman yapılacağı konusunda belirlenmiş bir zaman yok.

 

Yeni Python Revolver(Altıpatlar) Eklendi

Rust cephaneliğinin en yeni üyesi: Python Revolver. Bu silah sadece harika görünmüyor, cehennem gibi bir yumruk atıyor.

fişek kapasitesi 6 yuvarlak tabanca mermisi ile (modeldeki namlu tabii ki ‘Magnum .357’ yazıyor), kardeşinin aksine
3 ek yuvası var ve 4 çeşit ek parça kabul ediyor: 4x kapsam, holo görüş , Lazer görüş ve el feneri.

0.2 atış gecikmesi, geniş hedef salınımı ve yüksek geri tepme ile kesinlikle bazı dezavantajlar var.

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Uzun ve kısa: Hedefe vurmak diğer bütün silahlardan daha zordur, ancak atışı tutturursanız hedefe ciddi bir hasar açar.

Hasar istatistikleri

Hasar, Python Revolver ve diğer tabancalar tarafından yakın menzilde (~ 5m) ele alındı:

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Bitki Klonlama

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Helk çiftçilere yeni bir özellik ekledi: bitki klonlaması. “Bu da ne böyle?” Diye sorabilirsin.Botanikte derecesini almadan önce üniversiteden ayrıldıysanız, açıklamaya çalışacağım.Bundan önce, çiftçiliğin temelleri üzerinde birkaç değişiklikten bahsedelim.

Her bitki artık genetik bir imza sahibidir. Bazıları daha hızlı büyüyor, bazıları daha yavaş büyüyor (şu anda 1 ila 10.000 arasında rasgele bir ölçekte – 10k en hızlı büyüyen olmakla birlikte).Buna ek olarak, görünüm modelleri sadece küçük, orta ve büyük gelen halini görmek yerine aktif büyüyen bir şekilde görebilirsiniz. Bir bitkiyi yerleştirdiğiniz andan itibaren fidanı da görebilirsiniz. Şimdi, klonlamak için …

Sadece hasat etmek yerine, olgunlaşmış bir bitkiden kırpma seçeneğini kullanabilirsiniz. Bahsedilen kırpma bir tohum gibi yerleştirilebilir ve sonraki bitki, kırpmış olduğunuzla aynı genetik özelliklere sahip olacaktır. Tavan ışıklarına sahip bir planter(ekici) içinde işler en hızlı büyür.

Geliştirilmiş Animasyonlar

Garry bu hafta Ante ile birlikte oyuncu animasyonlarını arttırdı.Nesneleri tutarken ve etrafa nişan alırken oyuncunun modellerinin nasıl görüneceğini yeniden yapılandırınca, bazı büyük adımlar attı.Artık oyuncu modellemelerinin hangi yöne nişan aldığını anlamak daha kolay bir hale geldi.

P250 Dengesi

Toplumun şikayetleri sonrasında, Helk P250 tabancasına hasar dengelemesi getirildi.Her ne kadar yine aynı durdurma gücünü sağlasada,uzun mesafeden yapılan atışlar artık daha az zarar veriyor.

Farklı aralıklarda çıplak kafa vuruşları için bazı istatistikler şunlardır (güncellemeden önce değiştirilebilir):

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Crossbow Maliyeti Düşürüldü

Topluluk taleplerinden bahsetmişken, maliyeti daha ucuza getirilmiştir.başlamadan önce, bilmeniz gereken hala bir dişli gerektirir . Bununla birlikte, daha az odun ve halat istemektedir. İşte eski istatistiklerle karşılaştırıldığında yeni istatistikler:

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!

Yeni Silah Python Revolver, Bitki Klonlama Optimizasyon ve Daha Fazlası!


Kaynakların Spawn Olma Sorunu

Kapının önünde spawnlanan o lastik ve kamyon çöp yığınları ile ilgili yani düzenleme getirildi. Hurda yığınlarının ve diğer kaynakların sizin ya da üssünüzün yakınında bulunmaması için spawn kontrolü eklendi . Artık yapılardan belirli uzaklıklarda spawn olucaklar.

Optimizasyon

Optimizasyon çalışmaları bu hafta devam ediyor ve Andre serileri dünya serileştirme ve rijit cisim azaltma çalışmaları boyunca devam ediyor.Harita yükleme sürelerini saniyelerce kısaltmaya ve ayrıca özel haritalama kapılarını açmaya dayanan seri hale getirme kelimesi bugün canlı olmamasına rağmen, istemci performansını artırmak için duran katı cisim sayısı daha da düşürülmüştür.

Ayrıca, Alex bir sürü öğeyi optimize etti ve Diogo, oyalama, kırma, oklüzyon, gölgelendiriciler ve benzeri konulardaki iyileştirmelere devam ediyor.

Her zaman olduğu gibi, bu sürekli bir savaş ve hala yapılması gereken çok iş var. Ne olursa olsun, takımın sürekli olarak daha iyi performansa doğru çalıştığını görmekten dolayı mutluluk duyuyorum.